3/21/2011

Ez van már megint

Március 15.-én volt Százhalombattán az idei Ez van című karikatúra-kiállítás megnyitója és díjátadója. Tavaly már írtam egy hosszabb beszámolót az akkori eseményekről. Ezt ma is tartom. Jó szervezés, jó helyszín, jó rajzok, jó körítés, jó köretek. :)

További örömhír, hogy Bélabátyó ezúttal is díjjal térhetett haza. (Batta-Invest Kft. különdíja) Ezúttal szép számú támogatót sikerült összegyűjteniük a szervezőknek, így a szakma jó pár jeles tagja részesülhetett pénzjutalommal járó kitüntetésben. Ez különösen nagy dolog azokban az időkben, amikor már csak a rajzolók töredéke tud megélni a szakmájából. Egy ilyen díj legalább életben tartja a lángot, reményt ad, hogy talán mégis érdemes.

No de nem szaporítom tovább a szót, inkább álljon itt fénylő fáklyaként az első 3 helyezett neve (Dluhopolszky László, Marabu, Halter András) valamint Bélabátyó képei és a díjátadás felemelő pillanata.

Régebbi rajzok, de megérte elküldeni.

-Szevasz! Jé, te szekszárdi vagy? Képzeld, én meg bölcskei.
-Szevasz földi, gratula!
-Kösz! Neked is!

További beszámolók itt, meg itt.

2 megjegyzés:

  1. Béla Bátyám! Hol a frakk, hol az öltöny? Kerékpárral érkeztél vagy mi? :)

    VálaszTörlés
  2. Frakk?! Mi vagyok én, zongorista, vagy Károly bácsi?

    VálaszTörlés